Mistä kirjoitusvihkoja?

Eri aineiden oppimateriaaleille on omat ketjut. Huomaa, että yhteensä viestiketjuja on jo kaksi sivua!

Mistä kirjoitusvihkoja?

ViestiKirjoittaja Maria » 09 Huhti 2015, 19:15

Olen etsinyt apuviivallisia vihkoja tuloksetta. Olisi mukava kirjoituttaa enempikin, mutta printatut irtopaperit ei sytytä minua eikä lasta.
Suoraan sanottuna voin myös ostaa vihkoja ryhmäläiseltä kuleksimasta.
Maria
 

Re: Mistä kirjoitusvihkoja?

ViestiKirjoittaja rumaelsa » 15 Huhti 2015, 20:15

Muistan, että apuviivallisia vihkoja ei löytynyt edes Akateemisesta kirjakaupasta, kun niitä muutama vuosi sitten tarvitsimme. Silloin saimme ostaa nipun perheeltä, joka oli onnistunut (ehkä jostain opetusvälinetukusta?) hankkimaan vihkoja; perhe löytyi Oppi omaan tahtiin -listan kautta. Mutta nythän lista on hiljentynyt. Facebookissa on kuulemma kotiopetusryhmä - olisikohan siellä jollakulla vihkoja? Huomaan, että meillä ei enää ole yhtään tyhjää.
rumaelsa
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3064
Liittynyt: 21 Loka 2013, 21:27

Re: Mistä kirjoitusvihkoja?

ViestiKirjoittaja rumaelsa » 07 Kesä 2015, 13:03

Miten asia on ratkennut?
rumaelsa
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3064
Liittynyt: 21 Loka 2013, 21:27

Re: Mistä kirjoitusvihkoja?

ViestiKirjoittaja Maria » 07 Kesä 2015, 19:02

Löysin Kärkkäinen-kirjakaupasta Koskikeskuksesta. (toivottavasti ei ole samaa puljua Magneettimedian Kärkkäisen kanssa)
Ystävä oli jostain haalinut nipun, sain ostaa useamman.
Jos joku on kiinnostunut, voin kysyä onko hänellä intoa myydä muillekkin.
Lapsi tykkää kirjoitella kaikenlaita, aina leikkieläintarhansa eläinluettelosta lähtien :)
Maria
 

Re: Mistä kirjoitusvihkoja?

ViestiKirjoittaja rumaelsa » 08 Kesä 2015, 14:38

Luulen, että on eri Kärkkäinen; Tampereella on ollut vuosikymmeniä kirjakauppoja Kirja-Kärkkäisen nimellä.
rumaelsa
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3064
Liittynyt: 21 Loka 2013, 21:27


Paluu Kotiopetus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron