Knalli ja sateenvarjo

Kirjojen, elokuvien yms. herättämiä ajatuksia, ihania paikkoja, matkailuelämyksiä jne.

Knalli ja sateenvarjo

ViestiKirjoittaja Vanilja » 10 Syys 2014, 20:54

Löysin nämä kuunnelmat kirjastosta, radiosta en ole niitä ikinä kuullut. Voi että ne ovat hauskoja :lol: ! Olen jo pidempään ollut kiinnostunut äänikirjoista ja kuunnelmista, mutta en ole keksinyt, milloin niitä kuuntelisin. En osaa istua aloillani, tuijottaa eteeni tekemättä mitään ja kuunnella :? . Nyt sienet ja omenat työllistävät keittiössä niin paljon, että on helppoa kuunnella noita kuunnelmia. Joskus käänteet ovat ennalta arvattavissa, joskus yllättäviä, mutta aina ne ovat hullunhauskoja ja sanailu niin helppoa!
Vanilja
 
Viestit: 1128
Liittynyt: 04 Marras 2013, 15:02

Re: Knalli ja sateenvarjo

ViestiKirjoittaja Maria » 11 Syys 2014, 21:50

Naamakirjassa on hulvaton ryhmä faneille, tervetuloa mukaan!
Maria
 

Re: Knalli ja sateenvarjo

ViestiKirjoittaja Tiina H » 14 Tammi 2019, 21:53

Näitä on jonkin aikaa taas ollut Ylen Areenassa kuultavana! Osa jaksoista pääsi menemään ohitse minulla, mutta paljon siellä on.
Tiina H
 
Viestit: 1119
Liittynyt: 30 Loka 2013, 12:48

Re: Knalli ja sateenvarjo

ViestiKirjoittaja Vanilja » 15 Tammi 2019, 16:05

En ole noita nyt vähään aikaan kuunnellutkaan. Voisin taas lainata kirjastosta, kun kuuntelemani olen varmaan jo aika hyvin unohtanutkin. Netin käyttö on meillä vähän hankalaa (mikä sinänsä on joskus ihan hyvä asia!), enkä kovin mielelläni katsele tai kuuntele mitään Areenasta.
Vanilja
 
Viestit: 1128
Liittynyt: 04 Marras 2013, 15:02


Paluu Elämyksiä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron