Goals!

Työmme vaatii laaja-alaista osaamista. Kerro hyvästä kirjasta! Otsikoksi kirjan nimi.

Goals!

ViestiKirjoittaja rumaelsa » 26 Marras 2016, 14:11

Brian Tracyn "Goals!" - valitettavasti siis englanninkielinen - on ollut minulle viime kuukausina jatkuva apu ja tuki. Olen lukenut sen pari kertaa kannesta kanteen, ja lisäksi avaan sen useita kertoja päivässä satunnaisesta kohdasta. Harvoin sattuu, ettei silmiini osuisi heti jokin lause, joka haastaa ajattelemaan omaa elämää uudella tavalla ja usein myös panemaan alulle uusia asioita.

Amerikkalaisen elämäntapa- ja menestysoppaan tapaan tämäkin suuntautuu voimakkaasti rahan ja menestyksen hankkimiseen, mutta olen huomannut voivani hyötyä siitä, vaikka en samaa arvomaailmaa jaakaan - ja vaikka olen suorastaan sitä mieltä, että rikkauden ja ulkoisen menestyksen tavoittelu on enimmäkseen pahasta ja että prosessi on tärkeämpi kuin päämäärä! Sovellan ajatuksia omaan arvomaailmaani ja siihen, mitä haluan elämältä, sijoittamalla lukiessani lauseisiin omat tavoitteeni.

Tracylta on näköjään julkaistu suomeksi ainakin "Menestys ja onnellinen elämä", joka toistanee samoja asioita, ellei suorastaan ole sama?
rumaelsa
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3044
Liittynyt: 21 Loka 2013, 21:27

Paluu Ammattikirjallisuus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron