Tappava psykiatria ja lääkinnän harha

Työmme vaatii laaja-alaista osaamista. Kerro hyvästä kirjasta! Otsikoksi kirjan nimi.

Tappava psykiatria ja lääkinnän harha

ViestiKirjoittaja annimonni » 07 Loka 2016, 08:53

Götzschen uusi kirja Tappava psykiatria ja lääkinnän harha on todella hyvä kirja. Avasi uuden näkökulman psykiatriseen lääkintään. Toisaalta olin kyllä tiennyt monia asioita jo ennestään. Kirja antaa hyvän näkökulman esim. kouluampumisiin ja muihin psyykkisten lääkkeiden vaikutuksen alla tehtyihin tekoihin.
Olin lainannut sattumalta samaan aikaan kirjan Valkea voima (Karin Mäkelä). Valkea voima https://kirja.elisa.fi/ekirja/valkea-voima-huumeaidin-tarina
oli myös todella hyvää luettavaa. Suosittelen lukemaan molemmat mainitsemani kirjat.
annimonni
 
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Marras 2013, 07:47

Re: Tappava psykiatria ja lääkinnän harha

ViestiKirjoittaja rumaelsa » 08 Loka 2016, 15:41

Jaaha, Götzschen uusi kirja on ehdottomasti luettava! Lääkkeitä on joskus pakko käyttää, ja silloin on hyvä tietää niistä mahdollisimman paljon. Nuorena tuli sokeasti luotettua esimerkiksi lääkäreihin, mutta sittemmin olen todennut, että toisinaan olen ollut jostakin itseäni koskettavasta erityisalueesta paremmin perillä kuin lääkäri.
rumaelsa
Ylläpitäjä
 
Viestit: 3044
Liittynyt: 21 Loka 2013, 21:27


Paluu Ammattikirjallisuus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron